۱۹:۳۱ - سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

در شهرستان شاهین شهر و میمه؛

دستگیری باند سه نفره زنان رمال و کلاهبردار

یک باند سه نفره از زنان رمال و کلاهبردار که روزانه بین 30 تا 50 نفر زن را ویزیت و از آنان به بهانه فالگیری کلاهبرداری می‌کردند، توسط مأموران پلیس شهرستان شاهین شهر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: مأموران آگاهی این شهرستان در پی اقدامات پلیسی موفق شدند از فعالیت سه زن کلاهبردار که در زیرزمین یک منزل اقدام به رمالی، فالگیری و … برای افراد ساده لوح می‌کردند، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ غلامعباس بلفکه گفت: در این راستا طی هماهنگی قضایی مأموران به مدت یک هفته تحقیقات خود را ادامه دادند و متوجه شدند روزانه بالغ بر 50 نفر زن به عنوان مشتری در این منزل در رفت و آمد هستند.

وی افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی و اخذ حکم قضایی با همکاری مأموران نسوان به این منزل اعزام شدند و هر سه زن رمال و کلاهبردار را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه در لحظه حضور مأموران نسوان در محل بیش از 40 نفر مشتری برای رمالی در محل حاضر و در نوبت نشسته بودند، افزود: این در حالی است که بین 5 تا 15 هزار تومان پول به عنوان ویزیت به این کلاهبرداران پرداخت کرده بودند.

بلفکه تصریح کرد: زنان فالگیر نیز در اطاقی تاریک که بر روی دیوارهای آن نوشته‌هایی با مضامین فالگیری و دعانویسی و … نصب شده بود، بساط فالگیری خود را که شامل پارچه سبز رنگ، مقداری کاغذهای دعانویسی، یک شیشه زعفران آب شده، نگین انگشتر سکه دار و … را پهن و مشغول فالگیری بودند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد کلاهبردار در اعترافات خود اظهار داشتند که روزانه بین 30 تا 50 نفر زن را ویزیت و بالغ بر 250 الی 300 هزارتومان در روز درآمد داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.