۲۰:۵۱ - پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

رئیس پلیس آگاهی اصفهان خبر داد:

کشف ۱۰۰۰ تن برنج احتکار شده در مورچه خورت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در راستاي برخورد ويژه با محتكران و ناامن كنندگان امنيت بازار با تلاش ماموران پليس آگاهي استان اصفهان انباري با هزار تن برنج احتكار شده در شهرك صنعتي مورچه خورت اين استان، شناسايي و با دستور مقام قضايي نسبت به پلمب آن اقدام شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “ستار خسروي”رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بيان اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه استان در پي كسب خبري مبني بر احتكار برنج توسط يك شركت توليدي كارتن پلاست در شهرك صنعتي مورچه خورت موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

 با تحقيقات صورت گرفته و اطمينان از درستي موضوع ماموران با هماهنگي مقام قضايي به همراه نماينده اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام و مشاهده شد كه در يكي از سوله هاي شركت برنج خارجي انبار شده است.

اين مقام مسئول با اشاره به احراز احتكار بودن اين مقدار برنج توسط نماينده اداره صنعت، معدن و تجارت عنوان داشت: در اين عمليات مقدار هزار تن برنج با مارك خارجي كشف شد.

سرهنگ خسروي تصريح كرد: در اين رابطه پرونده تشكيل و با فرد متخلف برخوردهاي قانوني صورت گرفته و انبار مذكور نيز با دستور قضايي و همكاري ماموران پليس امنيت عمومي پلمب شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.