۱۷:۰۲ - پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳

حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر:

اعتکاف فرصتی برای نهادینه شدن فرهنگ دینی بین جوانان 

امام جمعه شاهین شهر گفت: مراسم معنوی اعتکاف فرصتی برای تقویت ایمان و اعتقاد در بین آحاد مردم جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“، مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سراسرکشور در 3 مسجد شاهین شهر برگزار و بیش از 1000 نفر از جوانان و نوجوانان در این مراسم شرکت کردند.

حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر با اشاره به جایگاه والای اعتکاف در دین اسلام اظهار داشت: عبادت معتکفان علاوه‌ بر رضایت و خشنودی خدا، بخشش گناهان، کسب ثواب و حسنات، منشأ خیر و برکت برای جامعه نیز می باشد.

امام جمعه شاهین شهر با بیان این که امروز دشمنان نظام مقدس اسلامی با دسیسه های فرهنگی به دنبال رواج بی بند و باری در جامعه است  افزود: برگزاری مراسم معنوی اعتکاف سدی در برابراین دسیسه‌ها است.

امام جمعه شاهین شهر افزود: مراسم معنوی اعتکاف فرصتی برای تقویت ایمان و اعتقاد در بین آحاد مردم جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان است.

حجة الاسلام ملکیان اعتکاف را فرصتی برای نهادینه شدن فرهنگ دینی بین جوانان دانست و افزود: با برنامه ریزی مناسب و علمی، باید از فرصت معنوی اعتکاف جهت نهادینه شدن فرهنگ غنی دینی در بین جوانان و نوجوانان بهره گرفت.

امام جمعه شاهین شهردر خصوص برنامه های معتکفین دراین سه روز گفت: علاوه بر برنامه های طرح تلاوت قرآن، سخنرانی، ختم قرآن و برگزاری گفتمان های دینی، به سفارش دفتر امام جمعه شاهین شهر وهمت موسسه نشر معارف اهل البیت(ع) 1000 جلد کتابچه اعتکاف که شامل اعمال اعتکاف، تذکرات معتکفان و احکام اعتکاف بود تهیه و در بین معتکفین توزیع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.