۲۱:۰۶ - شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

براي آنها كه دلواپسي هاي ما را توهم مي پندارند:

عکس / نقشه‌ای که آمریکا برای ایران ترسیم کرده بود!

صاحب نيوز: مطالعه اين نقشه را براي دستيار ويژه رئيس جمهور جناب آقاي يونسي و تيم مذاكره كننده هسته اي و همه كساني كه فكر مي كنند آمريكاييها دوست ايران اند توصيه مي كند

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه نقل از صاحب نیوز : البته به نظر می رسد این نقشه هدف نهاییآمریکاییها نبوده  بلکه مرحله اول برنامه آنها بوده است چه اینکه تجزیه کشورهای بزرگ و گرفتن قدرت اولیه از آنها اختلاف اندازی بین کشورهای منطقه و بزرگ کردن بحث قومیتها در ابتدای امر، برنامه‌ای بوده است برای رسیدن به هدف نهایی که کشور گشایی اسرائیل و عملی کردن ایده نیل تا فرات بود. تجزیه کشورهای اسلامی قبلا هم با تجزیه دو امپراطوری ایران و عثمانی اتفاق افتاد و ماحصل اون دوری مسلمانان از هم و اشغال فلسطین بود.

هرچند این نقشه با پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه شکست خورد اما همیشه کشورها از خائنین داخلی بیشتر از دشمنان خارجی ضربه می خورند. ایران در سالهای نه چندان دور نیز از این نوع تجربه‌ها داشته است اعلام استقلال جعفر پیشه وری در آذربایجان به نفع شوروی در سال ۱۳۲۴ و نیز تلاش حزب کوموله در سالهای اولیه انقلاب برای تجزیه ایران که با حماسه سپهبد قرنی و شهید چمران و دستورات حکیمانه امام خمینی خنثی شد از این نمونه‌هاست.

watadcee36a3f41

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.