۰۸:۳۰ - شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

با همسرتان این‌گونه باشید

شنونده خوبى براى حرف‌های همسر خود باشید تا او هم شنونده خوبى براى حرف‌های شما باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“، دوام زندگی زناشویی مستلزم رعایت نکات ظریفی توسط همسران است که غفلت از آن‌ها ممکن است روابط صمیمانه ابتدای زندگی را دچار خدشه کند.

 پیشنهاد می‌کنیم برای کمک به ثبات روابط مقدس زناشویی به خاطر داشته باشید:

– از توجه و احترام به والدین همسر دریغ ننمایید. هر چه شما بیشتر به آن‌ها محبت کنید آن‌ها به فرزند خود و عروس خود بیشتر علاقمند و زندگى با آن‌ها و کنار آن‌ها دلپذیرتر می‌گردد.

– توجه به مطالعه و اختصاص ساعاتى از روز به مطالعه به زندگى شما یک انضباط علمى و ارزشى می‌دهد و شما و زندگى شما را از دیگر زندگی‌های متمایز می‌کند.

– راه‌های جلب رضایت همسر خود را که به صورت اختصاصى است شناسائى نمایید. هنر یک زن در اینست که به این راه‌ها توجه بیشترى نموده و آن‌ها را از اول زندگى خوب شناسائى نماید تا بتواند همسر خود را دائماً خشنود و راضى نگه دارد.

– توجه بیشتر به عبادات و رعایت حد و حدود آن، تا به زندگى خود یک زیبائى معنوى بیشترى داده باشید.

– توجه به الفاظى که در هنگام گفتگو با همسر و فرزندان بکار می‌برید. تا می‌توانید از الفاظ و کلمات ارزشمند و مثبت استفاده نمایید تا همسر شما به عقل و ارزش عقلى شما بیشتر توجه کند.

– توجه به جاذبه هاى ظاهرى خود در نزد شوهر، ترتیب ظاهر متناسب و مورد پسند همسر تا خاطر او را بیشتر به خود جلب کرده باشید.

– چنانچه در طبخ غذا زحمت می‌کشید سعى کنید نظر او را بعد از میل غذا از او بخواهید و عیوب آن‌را در دفعات بعدى رفع نمایید تا به حسن سلیقه شما اطمینان پیدا کرده و دست پخت شما را دوست داشته باشد.

– توجه به گفتارها و انجام سریع دستوراتى که در مواقع خاص دارد تا احترام شما نزد او به حقیقت بپیوندد و او شما را قلیا دوست داشته باشد چرا که محبت به وسیله اطاعت، قلبى و عمیق می‌گردد!!

– شنونده خوبى براى حرف‌های همسر خود باشید تا او هم شنونده خوبى براى حرف‌های شما باشد.

– همیشه با شرایط او سخن بگویید نه با شرایط خود تا او بیشتر حس کند که درکش می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.