۰۹:۳۰ - یکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۲

دانلود

نرم افزار زمان بندی استراحت در هنگام کار با کامپیوتر

اگر شما هم از آن افرادی هستید که زمان زیادی را پای کامپیوتر میگذرانید و آنقدر غرق در مانیتور میشوید که زمان را فراموش میکنید، این نرم افزار برای شما ساخته شده است!

Break.Time_a   اگر شما هم از آن افرادی هستید که زمان زیادی را پای کامپیوتر میگذرانید و آنقدر غرق در مانیتور میشوید که زمان را فراموش میکنید، این نرم افزار برای شما ساخته شده است!

پایگاه خبری شاهین نا، نرم افزار Break Time برای این طراحی شده که زمان استراحت را به شما یادآوری کند. در واقع این نرم افزار در بازه های زمانی منظم (که توسط کاربر تعیین مشود) آلارم میدهد که وقت استراحت رسیده. و بهتر است برای جلوگیری از آسیب به چشم ها، عضلات دست و پا، ستون فقرات و … کمی به خود استراحت بدهید!

 

 

کار طولانی و بی وقفه با کامپیوتر میتواند در دراز مدت باعث آسیب های شدید جسمی شود. معمولا چشم ها و ستون فقرات اولین نقاطی هستند که در معرض آسیب کار طولانی با کامپیوتر قرار دارند. و بعد از آنها مچ دست، عضلات دست و پا، و عضلات گردن قرار دارند.

 

اما جلوگیری از این آسیب ها چندان هم سخت نیست. کافیست تا در بازه های زمانی منظم (مثلا هر نیم ساعت یک بار) به مدت یک دقیقه به خود استراحت بدهید. کمی راه بروید. و یا چشمان خود را ببندید و کمی نرمش کنید.

 

اما اگر آنقدر در کارهای خود غرق میشوید که زمان را فراموش میکنید، نرم افزار Break time میتواند زمان استراحت را به شما یادآوری کند.

 

برخی از قابلیت های نرم افزار Break time :

– یادآوری زمان استراحت

– امکان تعیین زمان بندی توسط کاربر

– ارائه گزارش از میزان کار شما با کامپیوتر

– امکان ایجاد پروفایل با تنظیمات مخصوص برای کاربران مختلف در یک کامپیوتر

– یادآوری تصویری و صوتی

– امکان پخش آهنگ در زمان استراحت (به همراه 10 قطعه موسیقی آرامش بخش)

 

 

نسخه جدید نرم افزار یادآوری استراحت در هنگام کار با کامپیوتر، Break Time 2.1 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 1.8 مگابایت

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.